Friday, February 20, 2009

Adânc

Am învăţat deja să te respir adânc

în vise rotunjite ce înfioară nara,

tăcerea ta şi ochiul crud de prunc

ce-ngână-n gene gându-n cântec seara.


În taine tâmplele-şi mlădie-ngemănarea

Am învaţat deja să te respir adânc

Întreagă, desluşită de mirarea

cu care linişti despletite curg.


Necoapte încă, venele-ţi în pârg

Îşi prevestesc în sâni cutremurarea

am învaţat deja să te respir adânc

cu roade ce-şi despică-n zâmbet zarea.


Subţire-n tine, sieşi se dă fiara,

găsind în purpuri şi-n desfaceri tâlc,

în buze cântecele îşi închid sfiala...

Am învăţat deja să te respir adânc.


Vali, 10 MI2

2 comments:

  1. Interesanta poezia , dupa parerea mea te lasa sa interpretezi destul de mult.U mai aveai cate faine , sa le vad si pe alea :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete